fbpx

Actionstep: uw case management solution

De juiste digitale case management oplossing om de efficiëntie van uw legal & compliance teams te verhogen

Actiestap: het volledige systeem voor het beheer van de rechtspraktijk.

Actiontep ontdoet zich van de administratie van de juridische afdeling en vereenvoudigt uw werk. Zo heeft u altijd de mentale ruimte om u te concentreren op wat het meest belangrijk is: het bedienen van uw klanten.

Het werken op basis van de workflows van Actiontep zal u helpen om de stappen en de timing van elk proces te definiëren om de manier waarop dingen worden gedaan te automatiseren. Verzamel informatie, wijs taken toe, volg de voortgang, werk uw klanten bij en zorg ervoor dat alles is afgecheckt voordat u naar de volgende stap gaat.

Simpel gezegd: delegeer aan uw personeel met de zekerheid dat alles volgens plan verloopt.

Uw voordelen

agsdix-null

Business continuity

Centraliseer informatie / documentatie & standaardiseer processen die een naadloze overdracht van dossiers / zaken mogelijk maken
agsdix-null

Optimale efficiëntie

Op maat gemaakte digitale backbone voor uw juridische en/of compliance-operaties.
agsdix-null

Reporting & transparantie

Dynamische dossierstatus, automatische meldingen & rapportage voor tijdige, transparante en naadloze leveringen.

Actionstep past zich aan uw behoeften aan dankzij twee aanpasbare formules

Standaard gebruik voor de

automatisering van de rechtspraktijk

Bevat belangrijke elementen en

een sterke toename van de efficiëntie

Geavanceerd gebruik voor

naadloze professionele integratie

Inclusief volledige functionaliteit en volledige

integratie in de dagelijkse werkzaamheden

Standaard gebruik voor

de automatisering van

de rechtspraktijk

Bevat belangrijke elementen en

een sterke toename van de efficiëntie

agsdix-null

Meerdere dossiers beheren

Pas elk van uw dossiertypes aan met een unieke workflow (unieke set van stappen en taken), mapstructuur, aangepaste gegevensvelden, documentsjablonen, factureringsregelingen (indien nodig) en rapporten. Zorg ervoor dat u niets mist.
agsdix-null

Klantenbeheer

Geef uw (interne of externe) klanten een uniek contactdossier, wijs ze toe aan dossiers en houd met elke individuele klant een compleet beeld van uw gehele historie bij.
agsdix-null

Klantenportaal

Biedt uw klanten een veilige portaal om samen te werken aan documenten, dossier-updates te bekijken en in real-time met u te chatten.
agsdix-null

Documentautomatisering

Maak documentsjablonen die automatisch kunnen worden gevuld met klant- en dossiergegevens, zodat u tijd kunt besparen en handmatige fouten kunt beperken. Sla ze op of sleep documenten rechtstreeks van uw bureaublad naar het digitaal dossier.
agsdix-null

Tijdregistratie

Start een timer vanaf om het even welk scherm, laat meerdere timers openen om verschillende activiteiten tegelijkertijd te volgen, stel vooraf gedefinieerde codes in waarmee u snel de meest voorkomende activiteiten kunt invoeren & nog veel meer.
agsdix-null

Reporting

U kunt rapporten uitvoeren aan de hand van verschillende criteria om u een nuttig inzicht te geven in uw teamoperaties. U kunt ook direct toegang hebben tot uw gegevens om aangepaste rapporten en dashboards te maken in uw eigen BI-tools.
agsdix-null

Gegevensbeveiliging

End-To-End Encryptie, lokaal opgeslagen gegevens (Europa), automatische back-ups, bancaire veiligheidsmaatregelen… uw gegevens zijn veilig en behoren u toe.

Geavanceerd gebruik

voor naadloze

professionele integratie

Inclusief volledige functionaliteit

en volledige integratie in

de dagelijkse werkzaamheden

agsdix-null

MS Office integratie

U kunt uw Actionstep-documenten direct vanuit Microsoft Office (bijv. Word) aanmaken, doorbladeren, openen, bewerken en opslaan. Het is net zo eenvoudig als dat ze op uw lokale computer zijn opgeslagen.
agsdix-null

Email integratie

Actionstep wordt geleverd met een volledig geïntegreerd e-mailplatform. Bovendien kunt u met de Outlook & Gmail integraties snel berichten direct koppelen aan dossiers in Actionstep en eventuele bijlagen uploaden.
agsdix-null

Kalenderintegratie

Volledig geïntegreerde kalender en directe synchronisatie met Microsoft Exchange, Office 365 en Google-kalenders.
agsdix-null

Webformulieren (webforms)

Profiteer van een geïntegreerde & volledig aangepaste formulierbouwer om informatie te verzamelen van eender welke webinterface (website, intranet, …), krijg onmiddellijk waarschuwingen wanneer een nieuw webformulier wordt doorgestuurd en start automatisch een nieuwe workflow op basis van de verzamelde gegevens.
agsdix-null

Add-ons & integraties

Maak verbinding met uw andere favoriete software en diensten zoals Google Drive, HotDocs en nog veel meer of maak uw eigen integratie met Zapier of de Actionstep API.
agsdix-null

Mobiele app

Beheer uw werklast onderweg eenvoudig met de Actionstep Mobile App, die beschikbaar is voor iOS en Android.

Veelgestelde vragen (FAQ)

Is Actionstep alles wat ik nodig heb om mijn juridische afdeling efficiënt te digitaliseren?
Ja en nee.

De digitale tool is het eerste en makkelijke deel van de oplossing. En in dat opzicht, JA, Actionstep is een volledig geïntegreerde oplossing die in staat is om al uw juridische zaken zeer efficiënt af te handelen.

Echter, het deskundig identificeren van hoeveel en wat voor dossiers u precies behandelt in uw dagelijkse activiteiten is het tweede deel van het verhaal. Het pragmatisch vertalen van die realiteit naar een intuïtieve en waardetoevoegende workflow is de finishing touch.

De laatste twee delen van het verhaal zijn gecompliceerder, maar GOlegal is uitgerust om u efficiënt te helpen dat op te zetten. Er zijn geen maandenlange implementatieprojecten nodig. Het kan allemaal heel snel (enkele dagen) en progressief gebeuren (worklfow na workflow & functie na functie op basis van uw prioriteiten).

Is er een opleiding nodig voor onze medewerkers?
Niet noodzakelijkerwijs.

Actionstep is een intuïtief tool. Het is het hele punt van het migreren naar een workflow-gebaseerde structuur die u in staat stelt om naadloos vooruitgang te boeken van de ene stap naar de andere, terwijl u er zeker van bent dat niets is vergeten.

Eenmaal opgezet, kan het systeem zeer eenvoudig worden gebruikt door elk personeelslid op basis van zijn/haar rol en rechten.

Hoewel er uitgebreid ondersteunend materiaal beschikbaar is, raden we alleen aan om een algemene demo van het systeem te hebben, zodat gebruikers sneller vertrouwd raken met de nieuwe functies.

Sommige van de dossiers die door mijn medewerkers worden behandeld zijn vertrouwelijk; kan Actionstep dit afhandelen?
Ja, absoluut !

Er zijn veel mogelijkheden om ervoor te zorgen dat alleen het juiste profiel toegang krijgt tot een specifieke dossierinformatie.

Op het niveau van de “gebruiker”: Toegangsrechten & privileges van gebruikers kunnen volledig worden geconfigureerd. Zo kan het zijn dat alleen specifieke profielen toegang hebben tot een bepaald type dossiers.

Op het “dossier” niveau: Verder kunnen er ook beperkingen worden gesteld aan de elementen die verband houden met het dossier. Zo kunnen bijvoorbeeld alleen profielen die actief zijn op een specifieke dossier er toegang tot hebben.
En nog veel meer…

Ben ik beperkt tot het selecteren van het “Standaard” of “Geavanceerde” functiespakket?
Helemaal niet.

De functies zijn in twee categorieën gepresenteerd omdat we meestal adviseren om de “standaard” functies te activeren voordat we de “geavanceerde” functies in overweging nemen.

U kunt echter vrij kiezen wat voor uw eigen context het meest zinvol is.

Is er enige technische of functionele ondersteuning voorzien?
Natuurlijk.

GOlegal wijst u één aanspreekpunt toe dat verantwoordelijk is voor het beantwoorden van al uw technische & functionele vragen.

Indien gewenst kan er ook een live embedded chat worden voorzien.

Contacteer ons

    captcha
     
    Door uw gegevens in te voeren in dit formulier gaat u akkoord met de verwerking van uw gegevens in overeenstemming met ons Privacybeleid.