Actionstep: uw case management solution
De juiste digitale case management oplossing om de efficiëntie van uw legal & compliance teams te verhogen
Actiestap: het volledige systeem voor het beheer van de rechtspraktijk.
Actiontep ontdoet zich van de administratie van de juridische afdeling en vereenvoudigt uw werk. Zo heeft u altijd de mentale ruimte om u te concentreren op wat het meest belangrijk is: het bedienen van uw klanten.
Het werken op basis van de workflows van Actiontep zal u helpen om de stappen en de timing van elk proces te definiëren om de manier waarop dingen worden gedaan te automatiseren. Verzamel informatie, wijs taken toe, volg de voortgang, werk uw klanten bij en zorg ervoor dat alles is afgecheckt voordat u naar de volgende stap gaat.
Simpel gezegd: delegeer aan uw personeel met de zekerheid dat alles volgens plan verloopt.
Uw voordelen
Business continuity
Optimale efficiëntie
Reporting & transparantie
Actionstep past zich aan uw behoeften aan dankzij twee aanpasbare formules
Standaard gebruik voor de
automatisering van de rechtspraktijk
Bevat belangrijke elementen en
een sterke toename van de efficiëntie
Geavanceerd gebruik voor
naadloze professionele integratie
Inclusief volledige functionaliteit en volledige
integratie in de dagelijkse werkzaamheden
Standaard gebruik voor
de automatisering van
de rechtspraktijk
Bevat belangrijke elementen en
een sterke toename van de efficiëntie
Meerdere dossiers beheren
Klantenbeheer
Klantenportaal
Documentautomatisering
Tijdregistratie
Reporting
Gegevensbeveiliging
Geavanceerd gebruik
voor naadloze
professionele integratie
Inclusief volledige functionaliteit
en volledige integratie in
de dagelijkse werkzaamheden
MS Office integratie
Email integratie
Kalenderintegratie
Webformulieren (webforms)
Add-ons & integraties
Mobiele app
Veelgestelde vragen (FAQ)
Is Actionstep alles wat ik nodig heb om mijn juridische afdeling efficiënt te digitaliseren?
De digitale tool is het eerste en makkelijke deel van de oplossing. En in dat opzicht, JA, Actionstep is een volledig geïntegreerde oplossing die in staat is om al uw juridische zaken zeer efficiënt af te handelen.
Echter, het deskundig identificeren van hoeveel en wat voor dossiers u precies behandelt in uw dagelijkse activiteiten is het tweede deel van het verhaal. Het pragmatisch vertalen van die realiteit naar een intuïtieve en waardetoevoegende workflow is de finishing touch.
De laatste twee delen van het verhaal zijn gecompliceerder, maar GOlegal is uitgerust om u efficiënt te helpen dat op te zetten. Er zijn geen maandenlange implementatieprojecten nodig. Het kan allemaal heel snel (enkele dagen) en progressief gebeuren (worklfow na workflow & functie na functie op basis van uw prioriteiten).
Is er een opleiding nodig voor onze medewerkers?
Actionstep is een intuïtief tool. Het is het hele punt van het migreren naar een workflow-gebaseerde structuur die u in staat stelt om naadloos vooruitgang te boeken van de ene stap naar de andere, terwijl u er zeker van bent dat niets is vergeten.
Eenmaal opgezet, kan het systeem zeer eenvoudig worden gebruikt door elk personeelslid op basis van zijn/haar rol en rechten.
Hoewel er uitgebreid ondersteunend materiaal beschikbaar is, raden we alleen aan om een algemene demo van het systeem te hebben, zodat gebruikers sneller vertrouwd raken met de nieuwe functies.
Sommige van de dossiers die door mijn medewerkers worden behandeld zijn vertrouwelijk; kan Actionstep dit afhandelen?
Er zijn veel mogelijkheden om ervoor te zorgen dat alleen het juiste profiel toegang krijgt tot een specifieke dossierinformatie.
Op het niveau van de “gebruiker”: Toegangsrechten & privileges van gebruikers kunnen volledig worden geconfigureerd. Zo kan het zijn dat alleen specifieke profielen toegang hebben tot een bepaald type dossiers.
Op het “dossier” niveau: Verder kunnen er ook beperkingen worden gesteld aan de elementen die verband houden met het dossier. Zo kunnen bijvoorbeeld alleen profielen die actief zijn op een specifieke dossier er toegang tot hebben.
En nog veel meer…
Ben ik beperkt tot het selecteren van het “Standaard” of “Geavanceerde” functiespakket?
De functies zijn in twee categorieën gepresenteerd omdat we meestal adviseren om de “standaard” functies te activeren voordat we de “geavanceerde” functies in overweging nemen.
U kunt echter vrij kiezen wat voor uw eigen context het meest zinvol is.
Is er enige technische of functionele ondersteuning voorzien?
GOlegal wijst u één aanspreekpunt toe dat verantwoordelijk is voor het beantwoorden van al uw technische & functionele vragen.
Indien gewenst kan er ook een live embedded chat worden voorzien.